دشمن با تحریم علیه ایران دست به عملیات انتحاری زده است


پایداری ملی:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن با اعمال تحریم علیه ایران به عملیات انتحاری دست زده و اکنون، خود در حال پرداخت تاوان تحریم علیه ایران است.
 
به گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در چهارمین همایش هادیان و مسئولان سیاسی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) طی سخنانی تأکید کرد:‌ نظام جمهوری اسلامی به رغم فتنه‌های متعدد و تلاش‌های گوناگون دشمن، به برکت پیوند امت با ولایت، روز به روز محکم‌تر و مقتدرتر شده است و همچنان دشمنان انقلاب برای به شکست کشاندن انقلاب اسلامی، مذبوحانه در تلاشند مردم را از ولایت جدا کنند.

وی تحریم‌ را از جمله حربه‌های دشمن برای جدا ساختن مردم از ولایت فقیه دانست و گفت: هدف دشمن از تحریم شکستن مقاومت مردم و در نهایت شکستن اتصال مردم از ولایت است.

حاجی صادقی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از بار تحریم اقتصادی ایران بر دوش غرب تحمیل شده است، افزود: دشمن با اعمال تحریم علیه ایران به عملیات انتحاری دست زده و اکنون، خود در حال پرداخت تاوان تحریم علیه ایران می‌باشد اما چون می‌پندارد این تحریم‌ها مقاومت مردم را می‌شکند و مردم دست از ولایت برمی‌دارند، تبعات این تحریم‌ها را به جان خریده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به هادیان سیاسی مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) تأکید کرد: به عقیده مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مقاومت باید در اقتصاد، سیاست و فرهنگ نهادینه شود و هادیان سیاسی نیز باید برای مردم تبیین کنند که امروز مقاومت، عبادت و جهاد است.

چهارمین همایش هادیان و مسئولان سیاسی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به مدت یک روز با شعار «بصیرت، ولایت‌مداری و عمل بهنگام» با حضور هادیان و مسئولان سیاسی مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار شد.



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: